12:54

Mamma ringde och väckte mig klockan halv tio imorse för jag skulle iväg intill stan med min käre far. Det var nästan omöjligt att kliva upp ur sängen , men tillslut gick det.. Nästan iallafall. Sen kom padre och hämtade mig , så åkte vi och köpte en diskmaskin och hämtade ut färgpatroner. Sen fick jag som jag ville , så vi åkte till tre butiken här i stan för att fråga vad det var för ytterligare fel på den. För er som inte vet så lämnade jag in min iPhone för att min display sprack när jag ramlade på longboarden , och jag fick tillbaka den igår. Men jag inser när jag ringer att den inte svartnar (vilket den måste annars "touchar" man på displayen hela tiden , alltså råkat parkera samtalet , satt på högtalare , you name it) , men det enda dom sa var att det var något fel på den och att dom skulle skicka in den. Så mamma ska skriva på ett papper så ska jag åka tillbaka med den , så får dom skicka in den. Jag blir så irriterad när dom inte lagar saker när dom ändå kan! Dom på den tidigare reparationen skulel kolla om det bara var glaset eller om det var något mer , och dom bytte bara glaset. Typiskt!

Hur som helst så ska jag snart åka in till stan igen föratt köpa en till ram till min mamma , sen kanske jag ska se om jag får tag i Rebecca. Senare ikväll ska jag nämligen till mariebergsskogen med mamma , hennes kompis och hans flickvän. För att fota lite , hoppas hon vill följa med. Men vi får väl se hur det blir , nu ska jag iallafall göra mig lite mer iordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback