True colors

Är jag den enda som inte hittar någonting när jag är på stan? Antagligen.. Eftersom Fanny hittar allt och jag inget. Så är det alltid. Min plånbok älskar mig för det, men jag går bara runt och deppar ihop, haha... Men nu har jag varit hemma sen någon timme tillbaka och väntar på att Fanny ska komma hem från stan. Föresten, jag vaknade klockan ETT på dagen idag, helt sinnes. Jag vaknar aaaaldrig så sent, verkligen aldrig. Dock somnade vi runt tre, hehe.. Men ändå, jag blev så himla förvånad, dessutom var det någon som ringde och väckte oss. Tänk om ingen hade gjort det, då hade vi sovit ännu längre. Okej jag får detta att låta som jag slagit världsrekord eller någonting men.. W/e. Nu ska jag fortsätta att lyssna på Amanda Fondells album. Pejssvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback