Seems like its been forever, that you've been gone.

Äntligen är snön här, vi får väl hoppas att fanskapet ligger kvar till julafton också. Annars är det ju helt värdelöst, om ni frågar mig.
Just nu sitter jag i sängen, iordninggjord för att åka in till stan och träffa ett par kära vänner till mig. Även om jag stannat hemma som sjukling idag, så kom jag upp ur sängen och det är ju bra!
Mina älskade katter, ligger just nu framför mig iihopkurade som igelkottar. (jag älskar dom faktiskt ibland.. när dom inte river huset)
Idag vill jag verkligen kripa tag i kameran och springa ut i det fina vintervädret men.. Vi får se hur det blir där. Nu har jag inte tid mer er. Pejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback