Julavslutning på Hammarögymnasiet.

Nu har en termin gått, och jag är ganska nöjd om jag ska vara helt ärlig. Min klass är superbra och jag trivs verkligen, det gör jag. Och det går inte en dag utan ett gott skratt. Julavslutningen började med att alla var tvungen att sätta på sig skoskydd. Många bojkottade, men duktig som jag är så satte jag på mig dom vackra blåa skoskydden. Sen vandrade vi in i gympasalen. Där väntade en innebandy-final. Och sedan lite sång och musik. Efteråt gick vi till klassrummet och fikade och myste lite inför lovet. Tack Birgitta och Lisa för en superbra termin, verkligen. Klockan slog 11:00 och då var allt klart. Vi hade äntligen fått vårat efterlängtade lov.
Trevligt folk må jag säga er.
Ser ni klockslaget 00:55.. Okejokej, jag ger mig. Eller vänta, nej det gör jag fan inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback