Det ni!

För det första.. jag har en kärlek till Färjestad Bollklubb jag aldrig någonsin kan beskriva.
För det andra.. han som lyser upp mitt liv och bollklubben ännu mer, är killen med 55 på ryggen.
För det tredje.. jag är väldigt pratglad, pratar 90% av min dag. Och högt också..
För det fjärde.. jag blir sur väldigt lätt, fort, och ofta. Men jag jobbar på det! (tro inte att jag är värsta bitchen för jag skrattar och är glad nästan jämt!!)
För det femte.. så är jag så otroligt glad över vad jag har i mitt liv just nu.
För det sjätte.. jag lever lite för min kamera och mina objektiv. jag älskar att skapa minnen med min kamera. i fyra ord, jag älskar att fotografera.
För det sjunde.. jag lyssnar oftast på deprimerande låtar, bara för dom är så sjukt bäst.
För det åttonde.. hästar ligger mig väldigt varmt om hjärtat, har alltid gjort.
För det nionde.. så har jag börjat ett nytt liv, och älskar det.
För det tionde.. jag är så jävla galen.
För det elfte.. jag är fruktansvärt klumpig, alltid varit.
Sist men inte minst.. Jag skulle ge upp allt för det/dom som ligger närmast hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback