Boxning i Göteborg.

8:00 i söndags morse satte jag mig i bilen för att åka till göteborg med gott sällskap. Dom som skulle gå match var Martin, Ronald och Malin. Men Malins match blev inställd. Ronald förlorade, och så gjorde Martin. Så det var inte glada miner påväg hem direkt men.. Vi kör på hårdare nästa gång. Och som vanligt får jag leka fotograf under matcherna. Jag blev då fan inte nöjd över bilderna men minnen för livet är det ju alltid. Och det är det jag vill fånga med min kamera. Annars var det supertrevligt i fina Göteborg som jag saknar så det gör ont... Men största kärleken går till min älskade hemstad Karlstad.
Tyvär slutade Ronald kämpar-match med förlust men.. Han kämpade på som bara den!!
Det slutade likadant för Martin. Men lika bra kämpat!
Bra kämpat killar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback