24 December

God Jul.
Om ni frågar mig så känns det verkligen inte som Jul än, men det kanske kommer under dagen.. Det återstår att se! Imorse bytte jag och mamma våra första julklappar. Jag tackar till tusen, då jag fick en foto-webbkurs med Emelie Ohlsson, enligt mig. Världens bästa fotograf. Checka hennes blogg genom att trycka HÄÄÄÄR. Hon är suverän verkligen.
Nu ska jag ta fram kläderna, som inte är alls speciella men.. Jag är ju som jag är, klär aldrig upp mig. Lite tråkigt men, för en gångskull ska jag nog lägga upp hur jag kommer gå klädd. Pejs.

Kommentarer
Lovisa säger:

sv: Haha öööhhhh det är mitt hus ser du väl? :P Julstämningen på topp med snö och allt! God jul sexy

2011-12-24 | 14:19:29
Bloggadress: http://lovisasand.blogg.se/
Elli säger:

Fotokurs med HENNE? Åh! Hälsa henne att jag grät när jag såg hennes introklipp till webboken!

2011-12-24 | 21:09:31
Bloggadress: http://ellinorakeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback